Roel en Anne in Azië!

Welkom iedereen!

Hallo iedereen!

Vanaf vandaag zullen we jullie via deze website op de hoogte houden vanal onze avonturen en ervaringen tijdens onze reis door Azië!We schrijven verhalen en zullen foto's en video's uploaden (als het internet ter plaatse een beetje meewerkt natuurlijk!).

Op 3 oktober 2011 vertrekken we om 21:20 uur richting Dubai om vanuit daar door te vliegen naar Bangkok! In deze 3 maanden gaan we de landen Thailand, Indonesië (Java, Bali, Lombok en Komodo) en Maleisië (West-Maleisië en Borneo) bezoeken. We hebben alleen de eerste 3 nachten in Bangkok geboekt en een 5 uur durende fietstour door Bangkok. Al het andere gaan we ter plaatste regelen en dus ook het vervoer naar de andere landen doen we ter plaatse.

De terugvlucht staat gepland op2 januari 2012! Nieuwjaar vieren we dus, zoals het er nu uitziet, in Maleisië! Op2 januari vliegen we van Bangkok naar Dubai, om hier vervolgens 1 nacht te blijven! Proeven we daar ook een beetje de sfeer mee. Op 3 januari vliegen we 's morgens om 08:40 uur terug van Dubai naar Düsseldorf!

Dit zijn de plannen en we hopen dat alles ook gaat lukken!

We gaan in ieder geval enorm genieten van deze reis!

Liefs, Roel & Anne

Ps. Mochten jullie onze (spannende?) verhalen willen volgen, laat dan je e-mailades achter in de rechter kolom hiernaast! Alvast veel leesplezier!

Haaaa lieverds!

Wat een leuke site zeg!
Via deze weg willen wij jullie natuurlijk ook heel veel plezier wensen. Zo kunnen we elkaar onderweg goed op de hoogte houden wat we allemaal zien en meemaken!
Hopenlijk treffen we elkaar in Maleisie, zodat we samen nieuwjaar kunnen vieren.
Geniet geniet geniet, net als wij haha!

Liefs Bram & Ilse

Marijke en Joep

Ook wij gaan dit verhaal met veel enthousiasme volgen. Heel veel plezieren geniet, geniet, geniet!!

Theo en José

Hoi Anne en Roel,
Prachtig dat jullie deze reis gaan maken. We gaan jullie zeker volgen via de site. Gelukkig zien we jullie voor die tijd nog een keer. Alvast veel plezier met de voorpret.
Groetjes, Theo en José.

Karel en Oda , Mieke

Hé Anne en Roel

Heel veel plezier met jullie reis en wij gaan jullie zeker volgen via de site.

Liefs de familie Arts

Helga

Hoi Roel en Anne,
Heel veel plezier, en geniet er samen lekker van, dergelijk reisje maak je meestal maar 1x in je leven! Namens alle collega's van PostNL, we zullen je gaan missen!
Bedankt voor de leuke tijd bij de post, je bent een gewaardeerde collega....
Groetjes,
Collega's PostNL

Rowena

wens jullie heel veel plezier en geniet ervan. vind het heel leuk om zo toch nog een beetje op de hoogte te kunnen gehouden worden en mee geniet van de mooie foto's. hihihi veel suc6 en kom heel weer thuis.

gr rowena (postnl)

Ha lieverds!

Nog 1 dag en dan begint jullie grote avontuur!
We weten precies hoe het voelt om de laatste dag samen met de families te zijn. Het is moeilijk, maar jullie krijgen er zoveel moois voor terug!
Hier moet je ff doorheen, maar zodra je in het vliegtuig zit valt alles van jullie af. En is het alleen maar genieten genieten en nogmaals genieten! Vergeet dit niet!
Tot snel ergens in Azie,

Liefs vanuit China,

maarten en mia

Hallo Roel en Anne.
Wij willen jullie natuurlijk ook een super mooie reis toewensen.
Veel liefs,geluk en gezondheid,we gaan jullie volgen.
Maarten en Mia

Milou

Hey Annie en Frederick!
Nog een paar uurtjes en dan is het zo ver!
Gelukkig kan ik jullie uitzwaaien!
Dat kom ik bij ilse en bram niet jammer genoeg:(
Geniet er nog van de laatste dag thuis;)
Tot vanmiddag!

Ans en Gé

Ha Annie en Roelie,
ut fiest gut beginne; now gén reize planne of allieën mar druk, druk, druk beej TNT of Post.nl.
Now relaxe, kieke, enz.
Geniet vandaag nog mit ow familie en laot gouw wat huure. We zien beneejd!
Ans en Gé

Ben en Henriëtte

Ha die Roel en Anne,eindelijk d day has come, geniet van je vrijheid en alle leuke ervaringen die je mee gaat maken. Mocht je nog een leuk huisje zien laat het ons weten. Roel en Anne een hele goede reis en tot volgend jaar.

Groet Ben en Henriëtte

Marie-José en Huub

Wij komen jullie niet uitzwaaien maar wensen jullie een super droomreis. Goede vlucht en we reizen met jullie mee op de site. Roel en Anne heel veel liefs X

Marieke

Hoi Roel en Anne,

Geniet van jullie vakantie en alvast een goede reis gewenst!

Groetjes,
Marieke en José (postNL)

Daisy

Roel &Anne!
hieul veul plezier mit jullie rondreis dus Azie,
bin nou al benejd noar jullie verhalen &foto's!
geniet d'r van!
Liefs

Marlou

He Anne en Roel,

Heeeeeeel erg veel plezier samen, geniet geniet geniet!! Pas goed op elkaar en kom gezond weer terug. Ga zeker af en toe jullie site bekijken! Eén ding weet ik zeker, Indonesië is fantastisch!

Liefs Marlou

Joyce van Lier

Hoi Roel en Anne!!
Wij wensen jullie een héle mooie reis!!
Pas goed op elkaar en geniet ervan!!!
Hopelijk kunnen jullie de reis én 2011 afsluiten samen met Bram en Ilse! Veel plezier!!! Goede reis!
Liefs, Joyce van Lier

Truus en Frans Troisfontaine

Hoi Roel en Anne
Hele fijne welverdiende vakantie en geniet ervan Gr

Hans

Hallo Roel en Anne,

Geniet met volle teugen van jullie prachtige reis.
Enne Roel ik mis je nu al op het werk.
Bedankt nog voor het leuke natte cadeau, ik zal ze met veel plezier op drinken.
Heel veel plezier en gezond weer terug.

Roy, Sonja en Lars

Hoi Roel en Anne,

Heel veel plezier op jullie mooie reis.
We zullen jullie volgen en wat een mooie foto's hebben jullie al gemaakt! Helemaal top!
Liefs van ons 3

Ine en Giel.

Hej wat leuk al zo snel die foto's. goeie vlucht gehad? veel plezier. we blijven jullie volgen.
groetjes Ine

Ton Fleurkens

Wat een flinke lange verhalen zeg. Maar wel heel leuk en mooi. Het klinkt me allemaal weer zo bekend, die namen van plaatsen, ook al is het voor mij al erg lang geleden. Borneo ben ik nooit geweest, maar het trekt mij wel aan als ik dit lees.
Roel en Anne, ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier.
Ton F (Post.nl autobedrijf).

maarten mia

Wat een bijzondere ervaringen.
Jullie toch liever dan ik voor mij zouden die dieren niet zo prettig zijn .
Maar geweldig om jullie verhalen te lezen dus genieten maar tijd vliegt .
Gr Mia